Құрметті сатып алушылар!
Естеріңізге сала кетейік, сіз біздің серіктестеріміз Яндекс, Glovo және Wolt арқылы SPAR супермаркеттерінен өнімдерді жеткізуге тапсырыс бере аласыз.
Ол үшін Google Play және App Store дүкендерінен сервистік қолданбаны жүктеп алып, бірнеше рет түрту арқылы жеткізілімі бар кез келген өнімді таңдап, тапсырыс беріңіз!
1.Жеткізу ақылы ма? Жеткізу құны тапсырыс кезінде көрсетіледі және сіз таңдаған агрегатормен анықталады.
2.Маған басқа тауар салынып жіберіліпті. Не істеу керек? Екі жол бар:
- Жеткізу агрегаторының қолдау қызметіне хабарласыңыз себебін көрсете отырып фотосуретті қоса жіберіңіз
- Дүкенге барыңыз, дүкеннің мекен-жайы түбіртекте көрсетілген
3.Тапсырыста өзгерістер болған жағдайда ақшаны қайтару қалай жүзеге асырылады? Ақшаны қайтару жеткізу агрегаторлары арқылы сіздің банкіңіздің қаражатын қайтару арқылы жүзеге асырылады және Банктің ақпаратын өңдеу жылдамдығына байланысты, нақтылау үшін банктің қолдау қызметіне жүгіну қажет.
4.Мен Төлеген барлық тауарлардың жеткізілгенін қалай тексеруге болады? Жиналған тауарлардың бар-жоғын тапсырысқа салынған түбіртек бойынша немесе қосымшадағы түбіртек бойынша тексеруге болады.
Сізге жағымды сауда жасауды тілейміз